What's new
Apple iPad Forum 🍎

Welcome to the Apple iPad Forum, your one stop source for all things iPad. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Automatisch slot werkt maar tot 5 minuten

lbijleveld

iPF Noob
Joined
Feb 22, 2012
Messages
2
Reaction score
0
Et blijkt dat mijn automatisch slot Slechts de keuze heeft tussen 2en 5 minuten. Je moet kunnen instellen tot 15 minuten en geen. Bij de mediamarkt kwamen ze er ook niet uit. het schijnt met je accounts te maken te hebben, want als ik die uitschakel kan ik wel uit de complete lijst kiezen. Is er iemand die ook die ervaring heeft en een oplossing weet voor dit voor mij lastige probleem. Tijdens vergaderingen moet ik iedere keer mijn ipad weer " opstarten" .
Lieuwe Bijleveld
 

tvg

iPF Noob
Joined
Dec 4, 2011
Messages
4
Reaction score
0
Hi,

waarscjijnlijk heb je je "werk"account erop ingesteld.
het is mogelijk voor de eigenaar van accounts om een "policy" in te stellen, die voor de veiligheid van de data op je ipad zorgt.
daarmee kunnen ze hem op een afstand schoonvegen als ie kwijt wordt, maar ook ervoor zorgen dat ie snel op slot gaat
enige mogelijkheid die je nu hebt is om de IT afdeling van je werk te vragen om die policy voor jou uit te zetten. dat zulen ze echter niet happig op zijn..
 
OP
L

lbijleveld

iPF Noob
Joined
Feb 22, 2012
Messages
2
Reaction score
0
Hartelijk dank voor je reactie. Ik ga de ictafdeling toch vragen , omdat collega's dit probleem niet hebben en ook onder dezelfde policy horen te werken.
 

Most reactions

Top