What's new
Apple iPad Forum 🍎

Welcome to the Apple iPad Forum, your one stop source for all things iPad. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Update/ synchronisatie loopt vast.

Koniade

iPF Noob
Joined
Aug 3, 2011
Messages
1
Reaction score
0
Location
Maarssen
Hulp gezocht bij synchroniseren.
Na een uitgebreide visrusscan waarbij eea verwijderd is wil Itunes niet meer synchroniseren.
Hij blijft eindeloos hangen en het maken van een reservekopie. Op de HD komt er niets bij. Er gebeurt niets.
Alleen het balkje blijft eindeloos bewegen alsof er een kopie gemaakt wordt. Ook als ik uiteindelijk het proces beeindig blijft het gewoon doorgaan. Ipad loskoppelen, idem.
Ik heb Itunes al hersteld zonder resultaat. Toe verwijderd en na het opnieuw opstarten opnieuw geïnstalleerd.
Hij blijft hetzelfde doen. Herstellen van de Ipad heb ik nog niet gedaan ondat ik Itines of de computer verdenk van het veroorzaken van de problemen. Hij lijkt het ook te doen met de Iphone maar die ligt nu aan de computer. Bij de Iphone loopt het balkje een paar milimeter en stopt dan.
Ook eem systeemherstel naar eerdere datum helpt niet.
Wie kan mij weer op weg helpen?

Bvd,
 

rawie

iPF Noob
Joined
Aug 22, 2011
Messages
1
Reaction score
0
Koniade said:
Hulp gezocht bij synchroniseren.
Na een uitgebreide visrusscan waarbij eea verwijderd is wil Itunes niet meer synchroniseren.
Hij blijft eindeloos hangen en het maken van een reservekopie. Op de HD komt er niets bij. Er gebeurt niets.
Alleen het balkje blijft eindeloos bewegen alsof er een kopie gemaakt wordt. Ook als ik uiteindelijk het proces beeindig blijft het gewoon doorgaan. Ipad loskoppelen, idem.
Ik heb Itunes al hersteld zonder resultaat. Toe verwijderd en na het opnieuw opstarten opnieuw geïnstalleerd.
Hij blijft hetzelfde doen. Herstellen van de Ipad heb ik nog niet gedaan ondat ik Itines of de computer verdenk van het veroorzaken van de problemen. Hij lijkt het ook te doen met de Iphone maar die ligt nu aan de computer. Bij de Iphone loopt het balkje een paar milimeter en stopt dan.
Ook eem systeemherstel naar eerdere datum helpt niet.
Wie kan mij weer op weg helpen?

Bvd,

Heb deze problemen ook gehad en heb uiteindelijk de volgende oplossing gevonden.

1) reboot de iPad en de desktop computer.
2) vefbind de iPad met de computer en start iTunes. In iTunes onder de Devices section links, kies (klik op) de iPad zodat hij geselcteerd is. Dan: Ctrl-Click (Mac) of "rightclick" (Windows). In het context menu dat nu verschijnt, klik op "Reset Warnings" en daarna op "Sync".
3) nu zie je tijdens de synchronisatie de problemen en iTunes werkt ook deze keer niet, maar je ziet waar de problemen vandaan komen.
4) je verwijdert dan de films of muziek of wat ook de problemen veroorzaken, daarna klik je op Apply of Sync in de rechter benedenhoek van het iTunes scherm, en de iPad zal met succes synchroniseren.

Het werkte bij mij, hoop dat het ook bij jou werkt.
 

Angeliena

iPF Noob
Joined
Aug 17, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Mijn ipad heeft ook problemen.
Hij blijft hangen op het logo en start niet meer door.
Via ITunes software uitpakken, maar daarna een code 4013 en de Ipad kan niet worden bijgewerkt.
Inmiddels programma's als Mobitrix Perfix, Tenorschare Reiboot, FoneLab en Wonderschare Dr. Fone geprobeerd, maar dat zijn allemaal betaal apps en ik weet dan nog niet of het lukt.
Hebben jullie voor mij ideeën?
De reboot methode van de combi knoppen levert ook niets op.
Hoor het graag....groeten Angeliena
 

Most reactions

Latest posts

Top