What's new
Apple iPad Forum 🍎

Welcome to the Apple iPad Forum, your one stop source for all things iPad. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

IPad valt vies tegen!

hmroep

iPF Noob
Joined
Jun 6, 2012
Messages
1
Reaction score
0
Ben ik nou de enige die zijn nieuwe iPad3 vies vindt tegenvallen?
Ik ben van huis uit geen Apple man. Maar waarover heeft iedereen het nou als ze dit zo geweldig vinden?
Nu 2 weken in bezit en ik loop alleen tegen dingen op die niet kunnen. Nu weer Numbers voor 7,99 gekocht en is we het kaalste spreadsheetprogramma dat ik ooit heb gezien. Compatible met MS office? Niet dus! Sheet wordt wel geladen, maar een hyperlink die er in staat wordt niet overgenomen. Nog erger... Je kan niet eens een hyperlink toevoegen! Geldt ook voor Quickoffice, maar dat is tenminste nog gratis. Als ik voor de vakantie dus een sheet maak in excel, met planning, adressen en zo, met veel links er in, moet ik die eerst als html opslaan. Dan uploaden. Dan openen in de browser, en dan, eindelijk dan kan ik er een linkje voor maken op mijn iPad. Ik ben er bang voor dat ik een wel heel dure e-reader rijker ben... Ruim 800,-- en dan te weten dat de SONY reader slechts 149 kost.

Link voor een route in Google maps die ik wil lanceren wordt niet weergegeven. 'niets gevonden' is dan de boodschap. De app 'kaarten' kan niet verwijderd worden. Maar daar kan ik geen opgeslagen routes mee downloaden. Wel met de door mij geïnstalleerde Google Maps app. Beiden van Google, maar die door Mr. IPad is meegeleverd is dus weer net te kaal. Zal wel te duur zijn geweest, en dan verdient mijnheer Appel er niet genoeg aan hè?

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar wat schiet ik ermee op....

Het is een mooi speeltje voor een digibeet die graag vingert.... Als je alle mogelijkheden van een Windows systeem eenmaal kent is dit maar een kaal gebeuren met veel beperkingen.

Ik moest dus even mijn gal spuien. Hoop dat dat is toegestaan op het forum.

Hans M.
 
Last edited:

Most reactions

Latest posts

Top