1. Due to the recent site upgrade, the iPadForums (iPF) App will no longer work. The new iPadForums.net website has been designed from the ground up to work perfectly from any mobile, tablet, or desktop computer using the built in internet browser. Create a shortcut to iPadForums.net on your home screen by following these steps: Create an icon for iPadForums.net

Automatisch slot werkt maar tot 5 minuten

Discussion in 'Nederlandse Forum Algemene Discussies' started by lbijleveld, Feb 22, 2012.

1. lbijleveld

lbijleveld iPF Noob

Thanks Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Et blijkt dat mijn automatisch slot Slechts de keuze heeft tussen 2en 5 minuten. Je moet kunnen instellen tot 15 minuten en geen. Bij de mediamarkt kwamen ze er ook niet uit. het schijnt met je accounts te maken te hebben, want als ik die uitschakel kan ik wel uit de complete lijst kiezen. Is er iemand die ook die ervaring heeft en een oplossing weet voor dit voor mij lastige probleem. Tijdens vergaderingen moet ik iedere keer mijn ipad weer " opstarten" .
    Lieuwe Bijleveld
  2. tvg

tvg iPF Noob

Thanks Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Hi,

waarscjijnlijk heb je je "werk"account erop ingesteld.
    het is mogelijk voor de eigenaar van accounts om een "policy" in te stellen, die voor de veiligheid van de data op je ipad zorgt.
    daarmee kunnen ze hem op een afstand schoonvegen als ie kwijt wordt, maar ook ervoor zorgen dat ie snel op slot gaat
    enige mogelijkheid die je nu hebt is om de IT afdeling van je werk te vragen om die policy voor jou uit te zetten. dat zulen ze echter niet happig op zijn..
  3. lbijleveld

lbijleveld iPF Noob

Thanks Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Hartelijk dank voor je reactie. Ik ga de ictafdeling toch vragen , omdat collega's dit probleem niet hebben en ook onder dezelfde policy horen te werken.

Share This Page

Search tags for this page
automatiosch slot ipad
,

automatisch slot ipad

,
automatisch slot ipad 2
,
ipad 3 automatisch slot
,

ipad automatisch slot

,