what a great, picture, you look so happy! Love it.Can't let blondes have all the fun around here!
of courseHey guys! I have a favor... A great friend of mine who is very very helpful to anyone's boat or other needs, needs more friends. Can anyone send her a friends request so she can build up her friends on the game? She is level 55 and her GC name is +snuggles+
Done!Hey guys! I have a favor... A great friend of mine who is very very helpful to anyone's boat or other needs, needs more friends. Can anyone send her a friends request so she can build up her friends on the game? She is level 55 and her GC name is +snuggles+
Hey guys! I have a favor... A great friend of mine who is very very helpful to anyone's boat or other needs, needs more friends. Can anyone send her a friends request so she can build up her friends on the game? She is level 55 and her GC name is +snuggles+
Dang, I'm definitely outnumbered. Where are the brunettes? always be yourself, but if you can't be yourself, then be a pirate! GC: pristoph Level 53
You don't have a jewellery machine??!! Don't you want one? How do you cope?!Chumleyboo, level 78
of course Sent from my IPad using IPF. GC wenchwhino HD level 61
Done!GC: EyeC999 Level 90
Done! GC: narab1 | HD: level 66 | DV: level 28