What's new
Apple iPad Forum 🍎

Welcome to the Apple iPad Forum, your one stop source for all things iPad. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

IPAd2 n Iphoto willen niet syncen

Glide1953

iPF Noob
Joined
Aug 11, 2011
Messages
2
Reaction score
0
Location
Holland
Ik wilde even weten of dit iets is waar wat aangedaan kan worden. Via itunes gaat het syncen goed totdat hij bij foto's komt en dan krijg ik error message dat een bepaalde foto niet verwerkt kan worden wat raar is want er is niets mis met die foto gewoon formaat .......Als ik dezelfde foto sync via aperture lukt het wel

wat zou ik kunnen doen
 

Vlammetje

iPF Noob
Joined
Aug 12, 2011
Messages
75
Reaction score
0
Ik heb exact hetzelfde probleem. Apple suggereert iPad Photoshop cache legen (op de iMac), maar het probleem bestaat bij mij al vanaf dag 1. Sommige foto's syncen wel, anderen niet. Via de geheugenkaart kan ik dezelfde foto's wel op de iPad zetten. Daarom denk ik dat het probleem in iTunes zit. Ergens bij het optimaliseren van de foto's gaat het volgens mij mis. Ik lees mee, zou hier graag een oplossing voor vinden.
 

Vlammetje

iPF Noob
Joined
Aug 12, 2011
Messages
75
Reaction score
0
UPDATE! Ik heb iets gevonden. Vandaag zag ik dat er, naast de 'ipod photo cache' IN mijn iPhoto Library, er ook een 'iPod photo cache' NAAST mijn iPhoto Library bestond, nl. in de map 'Afbeeldingen' op de macbook. Deze folder was leeg, en aan de datum te zien is hij aangemaakt toen ik voor de allereerste keer de iPad aansloot.

Deze heb ik nu verwijderd, en ook de photo cache IN de iPhoto Library heb ik verwijderd, de iPad aangekoppeld en opeens begon hij te lopen!! Hij wil maar liefst 4200 foto's optimaliseren voor de iPad (aarrghh!!!!!) en is inmiddels zonder haperen bij nr 1717 aanbeland. Ik heb goede hoop dat het gaat lukken!! Wel jammer dat hij meteen alle foto's mee moest nemen, maar dat los ik straks wel op door een serie events te deselecteren.

Ik bericht straks nog even of het inderdaad gelukt is!
 

Vlammetje

iPF Noob
Joined
Aug 12, 2011
Messages
75
Reaction score
0
Het is gelukt, met dien verstande, dat ik uitsluitend albums kan synchronisen naar de iPad, geen gebeurtenissen uit iPhoto. Dat maakt mij niet uit, ik heb nu mijn foto's netjes georganiseerd in albums en die prijken nu allemaal heel mooi op de iPad.


Vergat er nog bij te zeggen dat ik ook een update voor iTunes heb binnen gehaald, misschien draagt dit ook bij aan de oplossing.

Het werkt misschien niet naar behoren, aangezien gebeurtenissen niet syncen, maar ik ben wel tevreden, omdat ik met albums vrij simpel mijn foto's kan organiseren tbv de iPad.
 
OP
G

Glide1953

iPF Noob
Joined
Aug 11, 2011
Messages
2
Reaction score
0
Location
Holland
Ben nu door china aan het ridden maar bij aankomst Zener proberen
 

Most reactions

Latest posts

Top