T Tosca iPF Noob Nov 28, 2011 #1 Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden?
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden?
R rthomissen69 iPF Noob Dec 27, 2011 #2 Tosca said: Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden? Click to expand... Je kunt hiervoor DropBox gebruiken.
Tosca said: Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden? Click to expand... Je kunt hiervoor DropBox gebruiken.
Good Guy iPF Noob May 5, 2012 #3 Tosca said: Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden? Click to expand... Ken geen geschikte app, maar wat is er tegen email?
Tosca said: Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat documenten voor vergaderingen naar mijn iPAd gepushed kunnen worden? Click to expand... Ken geen geschikte app, maar wat is er tegen email?