What's new
Apple iPad Forum 🍎

Welcome to the Apple iPad Forum, your one stop source for all things iPad. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Foto's verwijderen

rudie124

iPF Noob
Joined
Aug 14, 2011
Messages
12
Reaction score
0
Hallo,

Als ik op mijn iPad een foto wil verwijderen ga ik naar foto's en dan krijg je een rood vakje met verwijderen, als ik dan een foto selecteer kan ik deze niet verwijderen. Iemand een oplossing??

Rudie

In de AppStore geweest, dit werkt dus niet via geïmporteerde foto, als je een foto neemt met de iPad wil dit wel.

Dus opgelost?!
 
Last edited:

Vlammetje

iPF Noob
Joined
Aug 12, 2011
Messages
75
Reaction score
0
Eh ja, opgelost in die zin dat je nu weet hoe het werkt: gesyncte foto's kun je niet verwijderen op de iPad zelf. Wel door de 'te syncen' map op je PC aan te passen en de foto daaruit te verwijderen. Bij syncen verdwijnt hij dan ook van je iPad.

Sent from my iPad using iPF
 

Ruud

iPF Noob
Joined
Oct 17, 2011
Messages
3
Reaction score
0
Location
Nedtherlands
De foto's worden via steaming via de icloud verzonden. Let wel op, wil je foto's bewaren op je apparaat kopieer ze dan wel eerst even naar een album of zo.

1) Via icloud kun je de streaming resetten op je loginnaam klikken, geavanseerd en dan resetten. Je hoeft dit maar een keer te doen, doe je het meerdere keren krijg je een serverfoutmelding (logisch er is niets te resetten c.q. te verwijderen).

2) De volgende stap is op het apparaat zelf, hier moet je even via instellingen icloud de fotostreaming uit zetten. Daarna kun je hem gewoon weer aanzetten.
Alle foto's zijn dan uit de streaming verwijderd.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt komen,
succes Ruud
 
Last edited:

Most reactions

Top