Welcome to iPadForums.net Guest - Click Here to Register

Hay Day Discussion and Game Help Thread (NO FRIEND REQUESTS)

This is a discussion on Hay Day Discussion and Game Help Thread (NO FRIEND REQUESTS) within the Hay Day Forum forums, part of the iPad Game Specific category; Originally Posted by u GoT oWn3d Lol and I got there late Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54) Thank you very much!...

iPadForums.net is the original Apple iPad Forum! Registered Users do not see these ads. Please Register - It's Free!
+ Reply to Thread
Page 4753 of 9513 FirstFirst ... 3753 4253 4653 4703 4743 4751 4752 4753 4754 4755 4763 4803 4853 5253 5753 ... LastLast
Results 47,521 to 47,530 of 95125
Like Tree1011Likes

Thread: Hay Day Discussion and Game Help Thread (NO FRIEND REQUESTS)

  1. #47521
    iPad Addict
    Member #
    244061
    Liked
    11 times
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    CA
    Posts
    1,381
    Quote Originally Posted by u GoT oWn3d View Post
    Lol and I got there late

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    Thank you very much!

  2. Ads


  3. #47522
    iPad Ninja
    Member #
    256375
    Liked
    37 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,336
    Quote Originally Posted by Pinedemort

    Thank you very much!
    You're welcome!

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    GC - u Got oWn3d ~ Level 60
    If you need an item, just PM me
    **** Please have quick fingers while buying in my stall! ****

  4. #47523
    iPF Super Guru
    Member #
    275052
    Liked
    34 times
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Indonesia
    Posts
    4,310
    Quote Originally Posted by u GoT oWn3d View Post
    I can

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    Quote Originally Posted by borodecker View Post
    ahh! justin beat me to it. =/
    Yep! Dont race with him, you know, i think he has many stalls in purpose... I spent quite times scrolling scrolling tried to find my wheat! Lol... Feel bad for U GOT OWNED's ipod-user friends. But the $1 plank is so worth it all! Thank u, J...
    GC : dhidhiazir level 73
    Don't play if you're afraid to lose...

  5. #47524
    iPad Addict
    Member #
    256782
    Liked
    11 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    1,492
    Quote Originally Posted by dhidhiazir View Post
    Yep! Dont race with him, you know, i think he has many stalls in purpose... I spent quite times scrolling scrolling tried to find my wheat! Lol... Feel bad for U GOT OWNED's ipod-user friends. But the $1 plank is so worth it all! Thank u, J...
    yes scrolling through his stall on a iphone/ipod will be a chore! i was saying the other time he probably got a thousand friends to have to many slots! haha.
    GC: borodecker
    LVL:
    69

  6. #47525
    iPad Ninja
    Member #
    256375
    Liked
    37 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,336
    Quote Originally Posted by dhidhiazir

    Yep! Dont race with him, you know, i think he has many stalls in purpose... I spent quite times scrolling scrolling tried to find my wheat! Lol... Feel bad for U GOT OWNED's ipod-user friends. But the $1 plank is so worth it all! Thank u, J...
    Your welcome my brothers on iPod, he hates it. I would PAY diamonds to get rid of half my stalls

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    GC - u Got oWn3d ~ Level 60
    If you need an item, just PM me
    **** Please have quick fingers while buying in my stall! ****

  7. #47526
    iPad Ninja
    Member #
    256375
    Liked
    37 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,336
    Quote Originally Posted by borodecker

    yes scrolling through his stall on a iphone/ipod will be a chore! i was saying the other time he probably got a thousand friends to have to many slots! haha.
    I bought 160 stalls throughout the game up to level 40. STUPID. I regret it.

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    GC - u Got oWn3d ~ Level 60
    If you need an item, just PM me
    **** Please have quick fingers while buying in my stall! ****

  8. #47527
    iPad Ninja
    Member #
    256375
    Liked
    37 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,336
    Quote Originally Posted by dhidhiazir

    Yep! Dont race with him, you know, i think he has many stalls in purpose... I spent quite times scrolling scrolling tried to find my wheat! Lol... Feel bad for U GOT OWNED's ipod-user friends. But the $1 plank is so worth it all! Thank u, J...
    Are you expanding?

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    GC - u Got oWn3d ~ Level 60
    If you need an item, just PM me
    **** Please have quick fingers while buying in my stall! ****

  9. #47528
    iPad Addict
    Member #
    256782
    Liked
    11 times
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    1,492
    Quote Originally Posted by u GoT oWn3d View Post
    I bought 160 stalls throughout the game up to level 40. STUPID. I regret it.

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    lol. did you count how many slots you currently have now?
    GC: borodecker
    LVL:
    69

  10. #47529
    iPF Super Guru
    Member #
    275052
    Liked
    34 times
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Indonesia
    Posts
    4,310
    Quote Originally Posted by borodecker View Post
    yes scrolling through his stall on a iphone/ipod will be a chore! i was saying the other time he probably got a thousand friends to have to many slots! haha.
    I know right! I was like.. Scroll, scroll, scroll, huh?!, scroll, lol-ing, scroll, scroll, almost gave up but gonna give two more scrolls, then got it! The golden wheat! Wew...


    Quote Originally Posted by u GoT oWn3d View Post
    I bought 160 stalls throughout the game up to level 40. STUPID. I regret it.

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    U did?! i feel bad but im literally giggling now!
    GC : dhidhiazir level 73
    Don't play if you're afraid to lose...

  11. #47530
    iPF Super Guru
    Member #
    275052
    Liked
    34 times
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Indonesia
    Posts
    4,310
    Quote Originally Posted by u GoT oWn3d View Post
    Are you expanding?

    Game Center ID: u GoT oWn3d (lvl 54)
    Yep, slowly expanding... Wanna help me?
    GC : dhidhiazir level 73
    Don't play if you're afraid to lose...


Home | Forum | Active Topics | What's New

Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Similar Threads

  1. Hay Day Friend ID Requests
    By KristinaNY in forum Friend Requests
    Replies: 4435
    Last Post: 04-18-2014, 05:50 PM
  2. Game center users, friend requests
    By duskina in forum Australian Dedicated iPad Forum
    Replies: 5
    Last Post: 02-10-2012, 01:00 AM
  3. iPad 2 iOS5 jailbreak discussion thread
    By brrip in forum iPad Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 10-05-2011, 06:24 AM

Search tags for this page

hay day

,
hay day app cheats
,

hay day cheats

,

hay day game

,
hay day game cheats
,
hay day help
,
hay day tips
,
hayday
Click on a term to search for related topics.