Welcome to iPadForums.net Guest - Click Here to Register

Dragonvale Tips & Tricks! (NO Friend Requests!)

This is a discussion on Dragonvale Tips & Tricks! (NO Friend Requests!) within the DragonVale Forum forums, part of the iPad Game Specific category; Originally Posted by GT500Girl Oh me too! Yes, I believe so! Yeh...I know some of it like lala (lafayette) is the one in the car ...

iPadForums.net is the original Apple iPad Forum! Registered Users do not see these ads. Please Register - It's Free!
+ Reply to Thread
Page 982 of 4670 FirstFirst ... 482 882 932 972 980 981 982 983 984 992 1032 1082 1482 1982 ... LastLast
Results 9,811 to 9,820 of 46699
Like Tree12516Likes

Thread: Dragonvale Tips & Tricks! (NO Friend Requests!)

  1. #9811
    Banned
    Member #
    106101
    Liked
    441 times
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    1,142
    Quote Originally Posted by GT500Girl

    Oh me too! Yes, I believe so! Yeh...I know some of it like lala (lafayette) is the one in the car in I season 3 but that was in the first book I think? I can't wait to read them...I'm trying to wait until the series is finished to read it....I get really impatient waiting on the next book! Lol. When do you get another season, and what is the last season you seen?
    Season 3 was the last season shown on cable, but i have seen season 4 and no word on when thats due out on cable yet, so no idea on season 5! But i will manage to get ny hands on season 5 when its available question: eric or bill?

    Sorry everyone else. I know this is off topic, but i like trueblood as much as DV and am dying for more eps! At least i can have DV when i want it

    Tiffany xoxo

  2. Ads


  3. #9812
    Banned
    Member #
    106101
    Liked
    441 times
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    1,142
    Quote Originally Posted by GT500Girl
    Tiffany xoxo
    Lol I like them both...back and forth...
    Mmm... Alcide!!! :drool:

  4. #9813
    Banned
    Member #
    106101
    Liked
    441 times
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    1,142
    Quote Originally Posted by sunfresh

    I'm curious. What is lmao?
    Laughing My Arse Off

  5. #9814
    iPad Guru
    Member #
    137333
    Liked
    818 times
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Liverpool
    Posts
    2,991
    Quote Originally Posted by Shavemeshavers

    Haha no argument there. Last night I spent 25.00 cause I liked your island haha >.<

    Hello, my name is Corey and I'm an addict.
    Lol i try not to buy too many but I caved when I needed the EBI and then again for the gem tree! I never have more than 30 because I spend em all speeding up too, I'm going to cave again as soon as them pan longs I got brewing hit six hrs each I'm gonna spend the gems I can't wait any longer after waiting so long to actually breed one , so yeah " hi I'm vicky and I'm also an addict " lol x

    vicky x. GCID dragonville10

  6. #9815
    iPad Guru
    Member #
    137333
    Liked
    818 times
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Liverpool
    Posts
    2,991
    Quote Originally Posted by sunfresh

    I'm curious. What is lmao?
    Laughing my arse off

    vicky x. GCID dragonville10

  7. #9816
    iPad Guru
    Member #
    137333
    Liked
    818 times
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Liverpool
    Posts
    2,991
    Quote Originally Posted by VDL04

    I will do that too send u a gem every day

    Tiffany xoxo
    Yay if you me and phibes do it shellee will get it 3 times as fast lol love you , you beautiful people x x x

    vicky x. GCID dragonville10
    GT500Girl likes this.

  8. #9817
    iPad Fan
    Member #
    156560
    Liked
    152 times
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    244
    So I got a 25 hour incubation time with mud/storm. Any ideas?

  9. #9818
    iPad Guru
    Member #
    137333
    Liked
    818 times
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Liverpool
    Posts
    2,991
    Quote Originally Posted by Ivanabot

    Me too, I just bought the gem tree yesterday, unfortunately I already sent out my gems today. So starting tomorrow, you will get one from me, everyday until you tell me to stop
    Yay GTgirl is going to be overwhelmed with gems and that panlong will be hers x x x

    vicky x. GCID dragonville10

  10. #9819
    iPad Guru
    Member #
    137333
    Liked
    818 times
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Liverpool
    Posts
    2,991
    Quote Originally Posted by williamsbr
    So I got a 25 hour incubation time with mud/storm. Any ideas?
    I don't think there is a 25 HR breed are you sure it wasn't 24 that would be a crystal x

    vicky x. GCID dragonville10

  11. #9820
    iPad Fan
    Member #
    156560
    Liked
    152 times
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    244
    Quote Originally Posted by Cox780770

    I don't think there is a 25 HR breed are you sure it wasn't 24 that would be a crystal x

    vicky x. GCID dragonville10
    It's a 24 sorry typo


Home | Forum | Active Topics | What's New

Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Similar Threads

  1. TIPS AND TRICKS - for those of us who don't know!
    By lawhawk in forum New Member Introductions - Site Assistance
    Replies: 1177
    Last Post: 04-10-2014, 09:25 PM
  2. iOS5 Tips and Tricks
    By Tim SPRACKLEN in forum iPad OS
    Replies: 130
    Last Post: 03-19-2014, 03:50 AM
  3. Tips & Tricks Take2!
    By Dannyboy85 in forum Apple iPad News
    Replies: 15
    Last Post: 02-21-2014, 04:42 PM
  4. Dragonvale friend requests anyone?
    By j.h in forum iPad Games
    Replies: 2
    Last Post: 11-08-2011, 01:38 PM
  5. New member, looking for tips and tricks
    By mrpunch0 in forum New Member Introductions - Site Assistance
    Replies: 1
    Last Post: 07-17-2010, 04:41 AM

Search tags for this page

cheats for dragonvale
,

dragonvale

,
dragonvale blue fire dragon
,
dragonvale breeding
,
dragonvale breeding chart
,

dragonvale cheats

,
dragonvale sandstorm dragon
,
sandstorm dragon dragonvale
Click on a term to search for related topics.